Brändistrategia, brändi-ilme sekä verkkosivut tehokkaalla aikataululla toteutettuna

Lähtötilanne

Talvella 2021 Pro Kiinteistötekniikan kanssa (ent. Domtron Oy) aloitetun projektin tavoitteena oli toteuttaa skaalautuva brändi sekä uudet, myyntiä tuottavien verkkosivut yritykselle.

Ratkaisu

Täysin uuden brändi-identiteetin luomiseksi projekti aloitettiin WDS:n toteuttamalla puolen päivän brändityöpajalla, jossa keskityttiin muun muassa Pro Kiinteistötekniikan tulevaisuuden tavoitteisiin, arvoihin, visioihin, brändilupauksiin ja heidän toiveisiinsa brändin visuaalisen ilmeen tiimoilta. Lisäksi Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjonnan tarkennukseksi toteutettiin asiakaspolkuworkshop, jossa syvennyttiin Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjontaan ja eri kohderyhmien ostopolkuihin.

Lopputulos

Asiakkaalle taitettiin lopputuloksena brand book, joka pitää sisällään brändin kiteytyksen sekä visuaaliset elementit. Yrityksen uudet verkkosivut ja brändäys toteutettiin siten, että ne palvelevat sekä kuluttajia että yritysasiakkaita. Leikkisyyttä sivustolla luo kuluttajapuolella esiintyvä maskotti “Plugi”, joka tulee seikkailemaan jatkossa erilaisissa markkinointikuvioissa mukana. Verkkosivujen sisällöntuotannon pohjalle toteutimme WDS:llä SEO-avainsanatutkimuksen.

Koko projekti toteutettiin kompaktissa aikataulussa parin kuukauden aikana. Yhteistyö WDS:n ja Pro Kiinteistötekniikan kanssa jatkuu muun muassa verkkosivujen kehityksen myötä.

Vieraile sivustolla: kiinteistotekniikka.com

Ota meihin yhteyttä

Lähetä viesti, olemme yhteydessä tuota pikaa!

Siiri Akrenius Project & Account Manager 040 526 4056 siiri.akrenius@wds.fi

    Lähettämällä viestin hyväksyt henkilötietojasi käsittelyn
    tietosuojaselosteemme mukaisesti.

    Lomake on suojattu roskapostin estämiseksi Googlen reCAPTCHA-palvelulla, johon liittyy palvelun tietosuojaseloste ja käyttöehdot.

    In English Ota yhteyttä