Google Ads -auditoinnin avulla saat nopeasti selville nykyisen mainontasi vahvuudet ja heikkoudet. Saat yleiskuvan siitä, millä osa-alueilla mainontanne toimii ja millä puolestaan on vielä mahdollisuuksia parempiin tuloksiin.
Google Ads -auditoinnin aiheet:
- Konversioseuranta
- Kohdennukset (esim. lokaatio, aika, laite)
- Avainsanat ja negatiiviset avainsanat
- Klikkihinnat ja budjetti
- Mainossisältöjen toimivuus
- Uudelleenmarkkinointi
- Mainoslaajennukset
- Tilin kehittyminen
Saat Google Ads -raportin kahdessa päivässä
Auditointi etenee seuraavasti:
- Lähetä audintointipyyntö alla olevalle lomakkeella.
- Jaa Google Ads -tilin lukuoikeus (saat ohjeet sähköpostilla).
- Auditoimme tilisi.
- Esittelemme tulokset ja saat loppuraportin.
Auditointi ei sido teitä mihinkään ja saatte sen jälkeen käyttöönne loppuraportin (arvo 850 €). Tarvitsemme lukuoikeuden Google Ads -tilillenne. Ohje oikeuksien jakoa varten tulee sähköpostilla tilattuasi auditoinnin alla olevalla lomakkeella. Kun olette jakaneet tilin lukuoikeudet ja olemme ne hyväksyneet, lupaamme toimittaa auditointiraportin teille kahdessa arkipäivässä.
Ilmainen Google Ads -auditointi kannattaa
- Saat Google Ads -asiantuntijan lausunnon mainontanne tilasta
- Laadimme listan kehityskohteista, joiden avulla mainontanne hyötysuhde paranee
- Voitte arvioida ja vertailla nykyisen tekemisenne tasoa ja kannattavuutta
- 30 ensimmäiselle tarjoamme palvelun täysin veloituksetta (norm. 850 €)
Tilaa maksuton Google Ads -auditointi
Kun painat tilaa, saat ohjeet heti sähköpostiisi.
Auditointi on maksuton mainosbudjetin ollessa yli 2000 €/kk.
Kysyttävää? Lisätietoja antaa Google Ads -asiantuntija
Juha Flythström
Digital marketing specialist
040 756 9724
etunimi.sukunimi@wds.fi