Markkinointisuunnitelma

Toimiva markkinointisuunnitelma kertoo, miten strategian tavoitteisiin päästään.

Markkinointistrategian pohjalta laadittu markkinointisuunnitelma ohjaa kohti liiketoiminnan tavoitteita.

Markkinointisuunnitelman perussisältö:

  • Asiakkaan matkan mallintaminen ja markkinoinnin ydinviestit
  • Kanavasuunnitelma
  • Markkinoinnin vuosikello
  • Markkinoinnin budjetointi
  • Markkinoinnin mittaristo
  • Markkinoinnin johtaminen ja henkilöresurssit
  • Markkinoinnin ydinviestit ja teemat

Käytettävistä markkinointitaktiikoista riippuen suunnitelmaa täydennetään hakusanatutkimuksesta, ostajapersoonista ja brändistrategiasta johdetulla sisältösuunnitelmalla.

Kytkemme markkinointisuunnitelmien tekemisen yleensä strategiatyön yhteyteen. Kaiken suunnittelutyön tulokset lunastetaan kuitenkin toiminnalla. Tutustu markkinointitiimi-palveluun

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Tarvitsetko apua yrityksenne markkinoinnin tehostamiseen? Etsitkö uutta toimistokumppania, jonka kanssa haetaan parempia tuloksia? Ota yhteyttä, vastaamme tuota pikaa.