Tuloksellisen markkinoinnin perusedellytys on oikeanlainen mittaristo. Se ohjaa suunnittelua ja taktista markkinointia. Se kehittää markkinointia viikko viikolta tuloksellisemmaksi. Se tuottaa tietoa asiakkaista ja tuloksista.
- Rakennamme reaaliaikaisen mittariston, markkinoinnin dashboardin, joka on johdettu suoraan liiketoimintanne tavoitteista
- Yhdistämme liiketoimintanne lukuja avainmittareiden (KPI) laskemiseksi, kuten markkinoinnin ROI, uuden asiakkaan hankkimishinta (CAC) tai asiakkaan elinkaariarvo (CLV)
- Säännöllisillä markkina- ja asiakastutkimuksilla selvitämme markkinointistrategian mukaisia avainlukuja sekä seuraamme asiakkaidenne tyytyväisyyttä, joka korreloi suoraan asiakkaidenne suositteluhalukkuuteen
- Jalostamme tietoa, joka kehittää liiketoimintaa, emme tarjoile vaikeaselkoisia PDF-datapläjäyksiä
- Muodostamme markkinoinnin johtamiseen ja taktiseen toteutukseen prosessin, johon osallistuu avainhenkilöitänne, WDS:n henkilöstöä sekä mahdollisia muita kumppaneita