Tapaamisessa käymme läpi
- Liiketoimintanne tulevien vuosien tavoitteet
- Brändinne nykytilan markkinoilla
- Tapaamisen jälkeen saat tarkemman tarjouksen ja aikataulun brändin kehittämisestä
Brändi kiteyttää yrityksen identiteetin:
Brändi näkyy mm. visuaalisessa ilmeessä ja kuuluu puhetapana markkinointiviestinnässä. Hyvin määritelty brändi tuo selkeyttä ja tehokkuutta sekä liiketoiminnan johtamiseen että markkinointiviestintään. Asiakashankinnassa korostuu brändin tunnettuus ja mielikuvat: ilman vahvaa brändiä sekä myyntiin ohjaava mainonta että myyntityö tulevat kalliiksi. Vastaavasti ajan myötä vahva brändi säästää kustannuksia toisaalla.
Noin viikkoa ennen ennakkokysely työpajaan osallistujille, itsenäiseen työskentelyyn.
Tehokas työpaja WDS:n asiantuntijan vetämänä, jossa osallistujat pohtivat ohjatusti sekä kiteyttävät yhteisen tahtotilan sopivassa aikataulupaineessa.
Brändistrategian yhteenvetopalaverissa esittelemme kiteyttämämme brändistrategian. Samalla käydään läpi visuaalisen ilmeen toiveita ja tavoitteita.
Siiri Akrenius Project & Account Manager 040 526 4056 siiri.akrenius@wds.fi