fbpx
Katso video

Rakennamme verkkosivut, jotka tuovat myyntiä

Meille verkkosivusto ei ole vain tekniikkaa, vaan investointi bisneksen kasvattamiseen verkkomarkkinoinnin keinoin. Kartoitamme, mitä juuri sinun yrityksesi verkkosivustolta vaaditaan ja johdamme projektin maaliin.

Yrityksenne tarvitsee verkkosivut, joissa asiakkaanne voi aloittaa ostamisen 24/7

Haluatko myydä enemmän palkkaamatta lisää myyjiä? Tai palvella paremmin, kaikkina vuorokauden aikoina ja viikonpäivinä? Verkkokehityksellä luomme enemmän laadukkaita liidejä yrityksesi myyjille ja asiantuntijoille. Luomme yrityksellesi verkkosivut, jotka tuovat asiakasvirtaa toimipisteisiinne, myyntiä suoraan verkosta, tehostavat asiakkaan palvelemista myös ostamisen jälkeen ja vahvistavat brändiäsi.

Toimiva verkkosivusto palvelee asiakkaan ostopolun kaikkia vaiheita

1. Löytyy

Ostaminen alkaa usein hakukoneesta, josta haetaan tuotteita, palveluita tai ratkaisuja ongelmiin. Hakukoneoptimoinnilla varmistetaan, että oikeat ostajat löytävät sivustolle.

2. Palvelee

Asiakkailla on erilaisia kysymyksiä eri vaiheissa: ostoa harkitessa, juuri ostamisen jälkeen tai suunniteltaessa uusintaostoa. Sivuston selkeällä suunnittelulla ja esimerkiksi chatbotin käytöllä varmistetaan hyvä asiakaskokemus.

3. Vaikuttaa

Asiakkaat vertailevat yrityksiä, joten on tärkeää luoda oikeanlainen mielikuva. Brändin mukainen visuaalinen ilme ja tekstin tyyli ovat tärkeitä vaikuttamiskeinoja.

4. Myy

Tarjouspyynnön lähettäminen, materiaalin lataus, verkkomyynti tai ohjaus kivijalkaan? Olipa myyntimallisi mikä tahansa, verkkosivuston on tuettava sitä.

Kysy lisää

Verkkosivukehityksen vaiheet

Näin verkkosivuprojektin yhteistyön prosessi kulkee

Määrittelemme starttipalaverissa kanssanne sivuston tavoitteet, toiminnallisuudet, kohderyhmät ja viestit.

Samalla tarkastellaan brändi-ilmettä ja määritellään projektin vastuunjaot, työpajat ja aikataulutus.

Startissa määriteltyjen yhteisten työpajojen jälkeen suunnittelemme sivukartat ja käyttäjäpolut.

Sivusto suunnitellaan siten, että käyttökokemus on optimaalinen kaikilla näyttöpäätteillä.

Suunnittelussa huomioidaan erityisesti usein muuttuvien sisältöjen helppo päivitettävyys.

Sivut toteutetaan Googlen ohjeiden mukaan teknisesti hakukoneystävällisiksi ja SEO-näkökulma varmistetaan sisällöntuotannossa hakusanatutkimuksen avulla.

Rakennamme sivuston WordPress-julkaisujärjestelmään ja teemme tarvittavat integraatiot taustajärjestelmiin kuten markkinoinnin automaatioon, CRM:ään tai ERP-järjestelmään.

Testaamme sivuston teknisen toimivuuden ja julkaisemme sen.

Sivuille asennetaan Google Analytics -kävijäseuranta sekä Google Tag Manager.

Verkkosivujen hinnoitteluesimerkit

Tarkennamme hinnoittelua aina ratkaisuehdotuksessamme.

Perus

Kevyempi sivusto yrityksen perustarpeisiin.

Paketti pitää sisällään esimerkiksi:

  • Avainsanatutkimus
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Koodaustyö (WordPress)
  • Sisällöntuotanto ja -syöttö
  • Projektinjohto
  • Analytiikan asennukset

Referenssejä: case Ester1 ja case Paretec.

alk. 10 000€

Kasvu

Laajempi verkkosivusto, jossa enemmän ominaisuuksia esimerkiksi liidintuotantoon.

Paketti pitää sisällään esimerkiksi:

  • Laaja avainsanatutkimus
  • Käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu
  • Sisällöntuotanto ja -syöttö
  • Koodaustyö (WordPress)
  • Projektinjohto
  • Integrointi esim. CRM-järjestelmään
  • Analytiikan asennukset
  • Kielitoiminto esim. FI & EN

Referenssejä: case Jetta-Talo ja case Toivo Group.

alk. 15 000€

Menestys

Laaja räätälöity verkkopalvelu esimerkiksi verkkokaupalla.

Paketti pitää sisällään esimerkiksi:

  • Asiakaspolkutyöpaja
  • Käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu
  • Laaja avainsanatutkimus
  • Sisällöntuotanto ja -syöttö
  • Koodaustyö (WordPress)
  • Integrointi ERP, CRM jne.
  • Projektinjohto
  • Analytiikan asennukset
  • Kielitoiminto esim. FI & EN

Referenssejä: case Uudisovi.com ja case iTapsa.

alk. 25 000€

Tutustu lisää aiheeseen

Kiinnostuitko?

Varaa maksuton konsultaatio, jossa keskustelemme

  • Miten verkkosivut voisivat tuottaa enemmän bisneksellenne?
  • Miten verkkosivut kytketään osaksi myyntiänne ja markkinointianne
  • Miten brändinne näkyy verkossa
  • Keskustelun jälkeen saat liiketoimintaanne sopivan tarjouksen verkkosivujen uudistuksesta.

Henri Hienonen Sales Director 050 361 7764 henri.hienonen@wds.fi

    Lähettämällä viestin hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn
    tietosuojaselosteemme mukaisesti.

    Lomake on suojattu roskapostin estämiseksi Googlen reCAPTCHA-palvelulla, johon liittyy palvelun tietosuojaseloste ja käyttöehdot.

    Tilaa vinkit markkinointiin!

    Tilaa uutiskirjeemme, joka sisältää blogeja markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä sekä WDS:n kuulumisia.

      Lomake on suojattu roskapostin estämiseksi Googlen reCAPTCHA-palvelulla, johon liittyy palvelun tietosuojaseloste ja käyttöehdot.

      In English Ota yhteyttä