Tiivistelmä Ostajapersoonat tehostavat markkinointia, sillä niiden avulla kohdennat markkinointiviestintää ja…
Tietopankki
Autamme sinua tunnistamaan mahdollisuudet liiketoiminnassasi. Selvitämme yhdessä, miten markkinoinnin avulla saavutat enemmän liikevaihtoa. Lue lisää asiantuntijoidemme kirjoittamista oppaista ja artikkeleistamme.
Markkinoinnin johtamisen 8 kulmakiveä
- Ostajapersoonien avulla täsmällistä markkinointia unelma-asiakkaille
- Markkinointisuunnitelma – miksi ja miten?
- Tehokas markkinointistrategia ja sen laatiminen
- Pk-yritys, ota brändiloikka kun taktinen markkinointi ei enää riitä kasvuun
- 5 syytä valita ulkoistettu markkinointikumppani
- Mitä hyötyä asiakaspolun ymmärtämisestä on yrityksesi kasvulle?
- Markkinoinnin ulkoistaminen – 7 vinkkiä onnistuneeseen toteutukseen
- Miten syntyy hyvä markkinointibudjetti?
- Miksi brändin kehittäminen kannattaa? Ota talteen muistilista!
- Markkinoinnin mittareiden visualisointi Google Looker Studiolla
- Näin yrityksesi hyötyy myynnin ja markkinoinnin yhteisseurannasta automaation avulla
- Markkinointipäättäjä, maksatko ajasta, tuloksista vai jostain muusta? Valitse oikein markkinointitoimistosi laskutusperusteet
- Yksi täyden palvelun markkinointikumppani vai useita eri toimistoja?
- Vieraskynä: Tehokkaan markkinoinnin takana on asiakasymmärrys
- Markkinoinnin johtamisen 8 kulmakiveä
- Miten valita mainostoimisto? 7 tärkeintä kriteeriä
Digimarkkinointi
- Easoft-kumppanuus: parempia myyntituloksia asiakashallinnan ja markkinoinnin integraatiolla
- Server Side Tracking: Palvelinpohjainen seuranta parantaa verkkosivustosi datan keruuta
- Googlen hakukoneen toimintaperiaatteet vuotivat: Vaikutukset yrityksesi SEO-käytäntöihin ja sisällöntuotantoon
- Tärkeä muutos: Universal Analytics -datan säilyttäminen markkinoinnin ja myynnin johtamisen tukena
- Google Consent Mode V2: Mitä uutta ja miten se vaikuttaa digitaaliseen markkinointiin?
- Pikaopas Pinterest-mainontaan: kustannustehokas vaihtoehto yrityksesi markkinointiin
- Chatbot pikaopas – näillä vinkeillä vältät sudenkuopat ja luot yrityksellesi tehokkaan kommunikointi- ja myyntikanavan
- Näin hyödynnät ActiveCampaign markkinoinnin automaatiota
- Oletko jo valjastanut sosiaalisen median yrityksesi käyttöön?
- Missä digikanavissa yrityksesi kannattaa mainostaa? Lue vinkit digimainonnan tehostamiseen!
- 3 yleisötyyppiä some-markkinoinnin tulosten maksimointiin
- Enemmän B2C-myyntiä verkon avulla – tee nämä 5 asiaa
Uusimmat artikkelit
Markkinointisuunnitelma – miksi ja miten?
Tiivistelmä Markkinointisuunnitelma ohjaa yrityksesi käytännön markkinointitoimia. Se toimii karttana, joka…
Tehokas markkinointistrategia ja sen laatiminen
Tiivistelmä Markkinointistrategia on yrityksen suunnitelmallinen työkalu, joka ohjaa markkinointitoimet suoraviivaisesti…
Easoft-kumppanuus: parempia myyntituloksia asiakashallinnan ja markkinoinnin integraatiolla
Johdatko myyntiä ja markkinointia? Silloin tiedät, miten tärkeää on yhdistää…
Pk-yritys, ota brändiloikka kun taktinen markkinointi ei enää riitä kasvuun
Pienet ja keskisuuret yritykset (pk-yritykset) kasvavat usein aluksi taktisella markkinoinnilla,…
Server Side Tracking: Palvelinpohjainen seuranta parantaa verkkosivustosi datan keruuta
Digitaalisen markkinoinnin kenttä on muuttunut nopeasti, kun kattava datan keruu…
5 syytä valita ulkoistettu markkinointikumppani
Markkinoinnin ulkoistaminen on yhä suositumpi valinta yrityksille, jotka haluavat pysyä…
Googlen hakukoneen toimintaperiaatteet vuotivat: Vaikutukset yrityksesi SEO-käytäntöihin ja sisällöntuotantoon
Googlen hakukoneen toimintaperiaatteet vuotivat. Lue mitkä ovat vaikutukset yrityksesi SEO-käytäntöihin…
Tärkeä muutos: Universal Analytics -datan säilyttäminen markkinoinnin ja myynnin johtamisen tukena
Google poistaa Universal Analyticsin (UA) tiedot 1.7.2024 alkaen, mikä tarkoittaa…
Mitä hyötyä asiakaspolun ymmärtämisestä on yrityksesi kasvulle?
Asiakaspolku on asiakkaan kaikki vuorovaikutus ja kokemukset yrityksen kanssa, esimerkiksi…
Google Consent Mode V2: Mitä uutta ja miten se vaikuttaa digitaaliseen markkinointiin?
Google Consent Mode V2 on nyt keskeinen aihe digimarkkinoinnissa. Tässä…
Markkinoinnin ulkoistaminen – 7 vinkkiä onnistuneeseen toteutukseen
Markkinoinnin ulkoistaminen on tehokas keino vapauttaa yrityksen resursseja ja varmistaa…