Projektin aloitus
Teholämmön visuaalisen ilmeen nykyaikaistaminen otettiin yhdessä työpöydälle syksyllä 2021. Jo tätä ennen Teholämmön ja WDS:n yhteistyö oli alkanut brändin kiteytyksen ja markkinointisuunnitelman myötä.
Uusi brändi-ilme logoineen ja myyntimateriaaleineen
Ilmeen päivityksessä otimme huomioon Teholämmön toiveet ja ajatukset sekä toiminnan kohtaamispisteet. Nämä vaikuttivat uuden ilmeen muotoiluun ja jalkauttamiseen, jotka visualisoimme esimerkein brändiohjeistoon. Uudistettavasta logosta tarjosimme asiakkaalle muutamia viimeisteltyjä vaihtoehtoja, joista valikoitui sopivin brändistrategiaa ja liiketoiminnan tavoitteita ajatellen. Vanhasta logosta säilytettiin asiakkaan toiveiden mukaisesti muotokieli ja idea.
Brändi-ilmeen päivityksen tueksi suunnittelimme myyntimateriaalit, kuten yrityspresentaation ja esitteen. Myyntimateriaalien sisällöntuotantoa varten suoritettiin kompakti alle puolen päivän haastattelutuokio yhdessä asiakkaan kanssa, jotta materiaalit saatiin asiakkaan myyntityötä tukeviksi.
Lopputulokset
Teholämmön visuaalinen ilme kirkastettiin säilyttäen tunnistettavuus. Päivitetty brändi-ilme jalkautetaan asteittain: ensimmäisenä uusi ilme näkyy myyntimateriaaleissa ja muun muassa työmaavaatetuksissa.