Alkukartoituksessa käymme läpi
- Liiketoimintanne tulevien vuosien tavoitteet
- Lähtötilanteen kartoitus & markkinoinnin tarpeiden määrittely
- Tapaamisen jälkeen saat tarkemman tarjouksen ja aikataulun yhteistyömme aloituksesta
Lisäämme yrityksesi myyntiä, liidimääriä sekä tunnettuutta digimarkkinoinnin avulla.
Digitaalisen markkinoinnin tavoitteena on luoda asiakaskohtaamisia verkossa ja lisätä yrityksesi tunnettuutta valituissa kohderyhmissä – lopulta systemaattisesti rakennetun digimarkkinointiputken teho on mitattavissa liidituotannolla ja suoralla verkkomyynnillä.
Digitaalisen markkinoinnin tavoitteina on lisätä yrityksen myyntiä, liidimääriä sekä tunnettuuta. Verkon tärkeimpiin kanaviin lukeutuvat yleensä yrityksen verkkosivut, hakukonenäkyvyys, sosiaalinen media ja sähköpostimarkkinointi. Maksuttomien kanavien lisäksi yritys voi tavoittaa suuremman yleisön hakukonemainonnalla, display- eli bannerimainonnalla ja kampanjoilla sosiaalisessa mediassa.
Tuottava digimarkkinointi kumpuaa yrityksen strategiasta ja asiakasymmärryksestä. Digitaalisen markkinoinnin keinovalikoima on laaja, minkä vuoksi kokonaiskuvan hahmottaminen vaatii asiantuntijuutta. Ymmärrys teknologian mahdollisuuksista ja digin lukuisista sovelluksista ovat edellytyksiä digissä menestymiseen. Yhä suurempi osa asiakaskohtaamisista tapahtuu netissä.
Digitaalisessa maailmassa kaikki on mitattavissa, mutta mittarit on valittava oikein, jottei aikaa kulu epäolennaisen datan penkomiseen. Valistuneiden johtopäätösten tekeminen vaatii sekä tilastollisen että laadullisen näkökulman. Alkuun pääsee valitsemalla muutaman yksinkertaisen mittarin.
Markkinointitoimisto WDS suunnittelee yrityksellesi digistrategian, joka ohjaa digimarkkinoinnin jatkuvaa tekemistä. Valitsemme käytettävät digimarkkinointikanavat ja vastaamme digimarkkinoinnin jatkuvasta toteutuksesta ja raportoinnista.
Digimarkkinointistrategia on olennainen osa yrityksen kasvustrategiaa. Strategiatyöhön sisältyy mm. liiketoiminnan nykytilanteen tutkiminen, kilpailijakentän kartoitus, ydinviestien kiteytys sekä ostajapersoonien määrittely. Digimarkkinoinnin kanavat ja välineet valikoidaan asiakas- ja tavoitelähtöisesti.
Sähköpostin automaatiolla asiakkaasi saa aina relevantin viestin, sillä jokainen lähtevä sähköposti perustuu käyttäjän edeltäviin toimenpiteisiin. Markkinoinnin automaatio auttaa tunnistamaan potentiaalisimmat asiakkaat ja on kytkettävissä kiinteäksi osaksi CRM:ää tai verkkokauppaa.
Hakukoneoptimointi (Search Engine Optimization) ja Googlen hakukonemainonta ohjaa palvelujasi hakevia kävijöitä sivustollesi. Google Ads-hakusanamainonnan avulla maksat vain toteutuneista vierailuista ja tuottavuuden mittaaminen on yksiselitteisen tarkkaa.
Sosiaalisessa mediassa tavoitat tarkasti rajatun kohderyhmän. Somessa pidät yrityksesi asiakkaiden mielessä omanlaisilla ajatuksillasi. Parhaimmat irtiotot keräävät ansaittua näkyvyttää nollabudjetilla. Erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonta ovat oivallinen keino tavoittaa laaja joukko suomalaisia.
Verkkosivut luovat sillan kaikkien digikanavien välille. Verkkosivujen tehtävä on palvella asiakkaitasi ja muita sidosryhmiä sekä johdattaa kävijöitä kohti liiketoimintasi tavoitteita ja vahvistaa yrityksesi brändiä.
Kun haluat tavoittaa suuren yleisön valtamedioiden verkkosivuilla tai kohdentaa mainosviestisi ainoastaan heille, jotka ovat juuri vierailleet sivullasi. Ohjelmallinen ostaminen sekä Googlen Display network tarjoavat valtavasti kohdennusmahdollisuuksia banneri-, natiivi- ja videomainonnan muodoissa.
Ajoittain digimarkkinointi yhdessä kanavassa on ylivoimaisesti tehokkain markkinointitaktiikka. Tämä on kuitenkin harvinaista. Tarkistamme aina asiakkaillemme kaavan, jolla tuloksellista markkinointia saadaan aikaan. Lue lisää Markkinointitiimi-palvelusta.
Laadimme yrityksellesi some- ja vaikuttajastrategian, tuotamme sen mukaisia kuva- ja videosisältöjä ja huolehdimme niiden julkaisuista omiin kanaviinne. Etsimme brändillenne sopivat vaikuttajat, neuvottelemme yhteistöistä ja vastaamme koordinoinnista. Lisänäkyvyyttä rakennamme maksetun mainonnan keinoin.
Asiakkaasi ostopolku alkaa monesti suoraan verkosta. On siis kriitistä, että verkkosivujen palvelu- ja tuotekuvaukset vastaavat kohderyhmäsi ongelmiin ja tarpeisiin. Myynnillisesti verkkosivujen tehtävä on maksimoida liidimäärät myynnille tai saada asiakas ostamaan suoraan netistä. Sivuston tulee olla myös ilmeeltään ja käytettävyydeltään johdonmukainen halutun brändimielikuvan kanssa.
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
bcookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
bscookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
collect_chat_page_load | 1 month | This cookie is set by the provider Collect.chat. This cookie is used for optimizing the chat-box functionality by recognising the user. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_dc_gtm_UA-10558205-1 | 1 minute | No description |
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_KMZC1BS9TP | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit. |
_hjSession_1272375 | 30 minutes | No description |
_hjSessionUser_1272375 | 1 year | No description |
_lfa | 2 years | This cookie is set by the provider Leadfeeder to identify the IP address of devices visiting the website, in order to retarget multiple users routing from the same IP address. |
_lfa_test_cookie_stored | past | No description |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
prism_475672407 | 1 month | No description |
uid | 2 months | This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
anj | 3 months | AppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners. |
C | 1 month 1 hour | No description |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
li_gc | 5 months 27 days | No description |
READPEAKBID | 3 months | No description available. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
uuid2 | 3 months | The uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |