Alkukartoituksessa käymme läpi
- Liiketoimintanne tulevien vuosien tavoitteet
- Lähtötilanteen kartoitus & markkinoinnin tarpeiden määrittely
- Tapaamisen jälkeen saat tarkemman tarjouksen ja aikataulun yhteistyömme aloituksesta
Markkinointisuunnitelma eli markkinointistrategia tekee yrityksesi markkinoinnista tuloksellisempaa. Markkinointisuunnitelma on malli, joka ohjaa markkinointia keskittymään niihin asioihin, jotka tuovat tuloksia: esimerkiksi liidejä myynnille ja asiakasvirtaa liikkeisiin.
Teemme yrityksellesi työkalun, jonka pohjana on hyväksi havaitsemamme esimerkki markkinointisuunnitelmasta, jossa varmistatetaan että:
WDS on erikoistunut auttamaan erityisesti kuluttajamyyntiin keskittyneitä yrityksiä, jotka investoivat markkinointiin vähintään 5000 eur/kk ja haluavat saada nykyistä enemmän tuottoa rahalle.
Autamme tälläkin hetkellä kymmeniä yrityksiä tekemään systemaattista markkinointia hyödyntäen hyväksi havaitsemaamme markkinointisuunnitelman pohjaa. Asiakkaitamme on mm. remontoinnin ja rakentamisen, keittiökalusteiden, autopalveluiden, terveyspalveluiden, vaatebrändien sekä huoltopalveluiden toimialoilla.
Autamme löytämään markkinoinnin keinot, joilla saadaan myynnille liidejä, ovipumppuun liikettä ja isomman osan markkinasta ostamaan yritykseltänne.
Yrityksen markkinointisuunnitelma tehdään sopivan kevyesti: tavoitteena ei ole myllätä kaikkea uusiksi vaan tiivistää olemassa olevat ajatukset ja tavoitteet konkreettiseksi työvälineeksi. Markkinointisuunnitelman teossa on kolme työvaihetta:
Haluamme ymmärtää yrityksesi liiketoimintaa ja tavoitteita mahdollisimman hyvin. Siksi saat meiltä niitä koskevan kyselyn, johon vastaamiseen kannattaa varata aikaa noin tunti.
Yhteisessä työpajassamme keräämme mahdollisimman paljon tietoa markkinointisuunnitelmaa varten ja haastamme ajatteluanne. Työpajan kesto on noin 4 tuntia.
Esittelemme valmiin markkinointisuunnitelman ja annamme suositukset jatkoa varten. Keskusteluun varataan noin 1,5 tuntia.
Perttu Paukkeri CEO 010 2319 580 perttu.paukkeri@wds.fi