Maatori on Pohjoismaiden suurin raskaan kaluston välitysyhtiö. Myyntiä on yli 40 maahan ja liikevaihto vuonna 2023 oli 45 milj. euroa.
Verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteena nopeuttaa kasvua ja edistää kansainvälistymistä
Maatori.fi-verkkopalvelun uudistus toteutettiin räätälöitynä WordPress-toteutuksena. Lopputulokseksi saatiin toimiva ja varma myyntiportaali sekä huutokauppajärjestelmä myytäville raskaan kaluston koneille ja laitteille. Nopeasti toimiva, pieteetillä suunniteltu palvelu takaa Maatorin asiakkaille erinomaisen käyttäjäkokemuksen. Kansainvälistymistä edistetään sivuston monikielisyydellä. Projektin yhteydessä päivitettiin myös palvelun ja brändin visuaalinen ilme.
WDS:n kanssa on ollut helppo toimia ja heidän asiantuntemuksensa markkinoinnin eri osa-alueilla on erittäin korkealla tasolla. Toiminta on ollut järjestelmällistä, ripeää ja asiakasta arvostavaa. Lämmin suositus WDS:n palveluille ja osaamiselle!
– Sami Kolsi, Markkinointipäällikkö, Maatori Group
Integraation avulla säästöä työntekijöiden ajankäyttöön
Integraation kautta tieto myynnissä olevista tuotteista siirtyy satojen tietokenttien kautta Maatorin palvelusta Mascukseen, maailmanlaajuiseen raskaan kaluston myyntiportaaliin. Maatorin työntekijät säästävät aikaa, sillä tuotteita voidaan nyt syöttää ja hallinnoida suoraan omasta Maatori.fi-järjestelmästä.
Varma ja tehokas raskaan kaluston nettihuutokauppa
Huutokauppaan kirjautuminen tehtiin käyttäjille mahdollisimman yksinkertaiseksi, GDPR-säännökset huomioiden. Sivusto suunniteltiin mahdollisimman kevytrakenteiseksi palvelun nopeuden maksimoimiseksi. Uusi sivusto lanseerattiin tammikuussa 2024. Sen jälkeen yhteydenottopyyntöjen määrä on lisääntynyt, tuotteiden myynti on nopeutunut, ja sivusto on saanut kaiken kaikkiaan positiivista palautetta esimerkiksi selkeästä käyttöliittymästä ja hyvästä tuotehausta.
Millainen on uudistettu Maatori.fi?
- Myyntiportaali raskaan kaluston myyntiin
- Räätälöity, monikielinen WordPress-toteutus
- Painotus helppokäyttöisyydessä ja palvelun nopeudessa
- Nettihuutokauppatoiminnallisuus ensimmäisenä alallaan Suomessa
- Myytävät tuotteet siirtyvät integraation kautta myös kansainväliseen Mascus-myyntiportaaliin
- Brändillä on moderni visuaalinen yleisilme