Alkukartoituksessa käymme läpi
- Liiketoimintanne tulevien vuosien tavoitteet
- Lähtötilanteen kartoitus & markkinoinnin tarpeiden määrittely
Tapaamisen jälkeen saat tarkemman tarjouksen ja aikataulun yhteistyömme aloituksesta.
Kasvatamme yrityksesi myyntiä, liidimääriä ja tunnettuutta digimarkkinoinnin avulla.
Digitaalisen markkinoinnin tavoitteena on luoda asiakaskohtaamisia verkossa ja lisätä yrityksesi tunnettuutta varsinkin valituissa kohderyhmissä. Huolellisesti rakennettu digimarkkinointi osoittaa tehonsa lisääntyvinä liideinä ja kasvavana verkkomyyntinä.
Tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin kanavat ovat yleensä yrityksen verkkosivut, hakukonenäkyvyys, sosiaalinen media ja sähköpostimarkkinointi. Maksuttomien kanavien lisäksi yritys voi tavoittaa vielä suuremman yleisön maksetulla hakukonemainonnalla, display- eli bannerimainonnalla (verkkosivuilla näkyvät mainokset) ja kampanjoilla sosiaalisessa mediassa.
Digitaalisen markkinoinnin keinovalikoima on siis monipuolinen. Markkinointi ja mainonta ovat kuitenkin aina suhteessa yrityksen strategiaan ja asiakaskuntaan. Tuottavassa digimarkkinoinnissa strategia, asiakkaat ja mainnonnan kanavat yhdistyvät ammattilaisen osaamisella. Myös verkkoteknologian hallinta ja lukuisien digimaailman sovelluksien hyödyntäminen ovat edellytyksiä menestymiselle digimarkkinoinnissa.
Digitaalisessa maailmassa kaikki on mitattavissa. Mittarit on kuitenkin valittava oikein, jottei aikaa kulu epäolennaisen datan penkomiseen. Luotettavien johtopäätösten tekeminen vaatii sekä määrällisen että laadullisen näkökulman, mutta alkuun pääsee muutamalla yksinkertaisella mittarilla.
Markkinointitoimisto WDS:ssä suunnittelemme yrityksellesi digistrategian, joka ohjaa päivittäistä digimarkkinointia. Valitsemme käytettävät digimarkkinointikanavat, ja vastaamme digimarkkinoinnin jatkuvasta toteutuksesta ja raportoinnista.
Digimarkkinointistrategia on olennainen osa yrityksen kasvustrategiaa. Strategiatyöhön sisältyy mm. liiketoiminnan nykytilanteen tutkiminen, kilpailijakentän kartoitus, yrityksen ydinviestien kiteytys sekä ostajapersoonien määrittely. Valitsemme digimarkkinoinnin kanavat ja välineet asiakas- ja tavoitelähtöisesti.
Markkinoinnin automaatio on kuin kone, joka hoitaa markkinoinnin rutiinit puolestasi. Se lähettää automaattisesti viestejä oikeaan aikaan, seuraa asiakkaiden toimintaa, ja mukauttaa viestintää toiminnan mukaan.
Markkinoinnin automaatio pystyy henkilökohtaistamaan viestin asiakkaan mukaan ja auttaa tunnistamaan potentiaalisimmat asiakkaat. Se on kytkettävissä kiinteäksi osaksi CRM:ää (työkalu asiakkuudenhallintaan) tai verkkokauppaa.
SEO (Search Engine Optimization) eli hakukoneoptimointi ja Googlen hakukonemainonta ohjaavat sivustollesi kävijöitä, jotka hakevat tarjoamiasi palveluita tai tuotteita.
Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla pyritään parantamaan verkkosivuston sijoitusta maksuttomissa hakutuloksissa, esimerkiksi Googlessa.
Google Ads -mainonta taas on maksullista hakukonemainontaa, joka nostaa yrityksesi hakutulosten kärkeen tietyillä hakusanoilla. Tämä on nopea tapa tuoda liikennettä sivustolle, koska mainoksesi näkyy heti hakutuloksissa. Maksat kuitenkin vain toteutuneista vierailuista ja niiden avulla tuottavuuden mittaaminen on helppoa.
Sosiaalisessa mediassa tavoitat tarkasti rajatun kohderyhmän. Somepäivityksillä yrityksesi pysyy asiakkaiden mielissä. Parhaimmat sutkautukset, hauskat tarinat tai vetävät kuvat tai videot keräävät näkyvyttää nollabudjetilla. Erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonta on oivallinen keino tavoittaa laaja joukko suomalaisia.
Verkkosivut luovat sillan kaikkien digikanavien välille. Verkkosivujen tehtävä on palvella asiakkaitasi ja muita sidosryhmiä. Ne viestivät liiketoimintasi tavoitteista ja ovat osa yrityksesi brändiä.
Kun haluat tavoittaa suuren yleisön valtamedioiden verkkosivuilla tai kohdentaa mainosviestisi heille, jotka ovat juuri vierailleet sivullasi. Silloin nämä markkinoinnin keinot ovat sinulle.
Ohjelmallinen ostaminen (RTB) sekä Googlen Display network tuottavat maksetut mainoksesi mille tahansa verkkosivuille. Ne voidaan kohdentaa monella tavalla määritellylle kohderyhmälle ja mainos voi olla esimerkiksi banneri tai video.
Bannerimainonta on perinteinen verkkomainonnan muoto, jossa maksettu mainos sijoitetaan sivupalkkiin tai keskelle sivua.
Natiivimainonta ottaa huomioon sivuston sisällön, jolloin mainonta on linjassa muun sisällön kanssa. Tämä vähentää mainonnan häiritsevyyttä.
Räätälöimme asiakkaalle aina mainonnan muodot ja ne kanavat, joilla tuloksellista markkinointia saadaan aikaan.
Vaikuttajamarkkinoinnissa yritykselläsi on tunnettu ja luotettu kumppani, jonka avulla yrityksesi ja tuotteesi saavat näkyvyyttä. Vaikuttaja voi olla esimerkiksi bloggaaja, tubettaja tai urheilija. Laadimme yrityksellesi some- ja vaikuttajastrategian, tuotamme sen mukaisia kuva- ja videosisältöjä, ja huolehdimme niiden julkaisuista omiin kanaviinne. Etsimme brändillenne sopivat vaikuttajat, neuvottelemme yhteistyöstä ja vastaamme koordinoinnista. Lisänäkyvyyttä rakennamme maksetun mainonnan keinoin.
Asiakkaasi ostopolku alkaa monesti verkossa. On siis tärkeää, että verkkosivujen palvelu- ja tuotekuvauksista löytyy ratkaisu kohderyhmäsi ongelmiin ja tarpeisiin. Myynnillisesti verkkosivujen tehtävä on maksimoida liidimäärät myynnille tai saada asiakas ostamaan suoraan netistä. Sivuston tulee olla myös ilmeeltään ja käytettävyydeltään johdonmukainen halutun brändimielikuvan kanssa.
Tapaamisen jälkeen saat tarkemman tarjouksen ja aikataulun yhteistyömme aloituksesta.
Henri Hienonen Sales Director 050 361 7764 henri.hienonen@wds.fi
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
bcookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
bscookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
collect_chat_page_load | 1 month | This cookie is set by the provider Collect.chat. This cookie is used for optimizing the chat-box functionality by recognising the user. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_dc_gtm_UA-10558205-1 | 1 minute | No description |
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_KMZC1BS9TP | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit. |
_hjSession_1272375 | 30 minutes | No description |
_hjSessionUser_1272375 | 1 year | No description |
_lfa | 2 years | This cookie is set by the provider Leadfeeder to identify the IP address of devices visiting the website, in order to retarget multiple users routing from the same IP address. |
_lfa_test_cookie_stored | past | No description |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
prism_475672407 | 1 month | No description |
uid | 2 months | This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments. |
Cookie | Kesto | Kuvaus |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
anj | 3 months | AppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners. |
C | 1 month 1 hour | No description |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
li_gc | 5 months 27 days | No description |
READPEAKBID | 3 months | No description available. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
uuid2 | 3 months | The uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |